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セミナー内容

The number of foreign visitors to Japan is increasing YoY at an exponential rate. These visitors are a vital source of revenue for many businesses who are seeing domestic demand on the decline. In our presentation, you will learn more about inbound travelers, including how to successfully connect with them when they are either here in Japan or in their home countries, so that you too can create new consumer bases for your business. Media discussed during our presentation will include Google, Baidu and Naver; target consumer groups are speakers of English, Mandarin Chinese and Korean.
*This seminar will be held in English by a native English consultant

国内需要が減少する一方、訪日外国人の増加傾向にあり、多くの日本企業にとって新たなビジネスチャンスとなっております。
そこで本セミナーでは、インバウンド市場に関するデータの提供や訪日外国人との貴社事業をいかに結び付けていくといったノウハウ等をレクチャー。Google, Baidu, Naverによる英語・中国・韓国圏向けの海外デジタルマーケティング活用方法をご紹介します。
※本セミナーは全て英語にて開催されます。英語をご理解いただける方にご参加いただきますよう、何卒よろしくお願い致します。

対象となる方

Those who are interested in the below topics should attend this seminar:

  • Inbound marketing
  • Online promotions in English, Chinese or Korean
  • Paid search marketing

*This seminar will be held in English by a native English consultant

以下にあてはまる方は、是非ともご参加ください。

  • インバウンドマーケットに興味・ニーズがある方
  • 韓国・中国・英語圏向けのウェブプロモーションを強化したい方
  • 海外向けのリスティング広告媒体について知りたい方

※今回のセミナーは全てネイティブの英語コンサルタントより英語にて開催されます。

顧客満足度92%のセミナー実績

海外ウェブ部門では、日本で最も事例の多いセミナーと自負しております。お客様の声・アンケートの総合満足度は92%以上です。

セミナー満足度

興味のあるサービス

講師紹介

株式会社インフォキュービック・ジャパン
Digital Marketing Manager
Paul Tarpey


How to capture a part of the inbound market

  • The Inbound Market
  • How to Reach Inbound Visitors: SEM
  • Case Studies

インバウンドマーケットのシェア獲得ノウハウ

  • インバウンドマーケット
  • 訪日旅行客へのアプローチ手法:SEM
  • ケーススタディー
講師プロフィール
Online marketer and current Digital Marketing Team Manager at Info Cubic Japan. Originally from California, Paul made the move to Japan in 2012 and has been in the online marketing industry ever since. Being a fluent N1 Japanese and native English speaker, Paul has helped to form the linguistic and cultural bridges needed for his clients to be successful in their target markets. To date, Paul and his team have assisted over 100 SMBs and global brands in marketing their business online, both domestically and abroad.
株式会社インフォキュービック・ジャパンのデジタルマーケティングチームマネージャー。カリフォルニア出身。2012年来日以降オンラインマーケティング業界に従事。日本語能力試験N1所有し、外国語や異文化の「壁」を超えられるよう、クライアントの国内外の進出を支援。今まで中小企業と世界のブランドを併せ、100社以上の国内外のオンライン・マーケティング支援。
趣味:言語学

セミナー概要

概要 In our presentation, you will learn more about inbound travelers, including how to successfully connect with them when they are either here in Japan or in their home countries, so that you too can create new consumer bases for your business. Media discussed during our presentation will include Google, Baidu and Naver; target consumer groups are speakers of English, Mandarin Chinese and Korean.
*This seminar will be held in English by a native English consultant

本セミナーでは、インバウンド市場に関するデータの提供や訪日外国人との貴社事業にいかに結び付けていくといったノウハウ等をレクチャー。Google, Baidu, Naverによる英語・中国・韓国圏向けの海外デジタルマーケティング活用方法をご紹介します。
※本セミナーは全て英語にて開催されます。英語をご理解いただける方にご参加いただきますよう、何卒よろしくお願い致します。
日時 2017年11月24日 17:00~18:30
受講料 無料
定員 10名
当日連絡先 Info Cubic Japan
Takagi Building 3F
1-1-7 Okubo Shinjuku, Tokyo Japan
Location: https://infocubic.co.jp/en/visit-us.html
TEL: +81 3-6380-2807
email: seminar1@infocubic.co.jp

株式会社インフォキュービック・ジャパン
〒169-0072 東京都新宿区大久保1-1-7 高木ビル3F
Location: https://infocubic.co.jp/en/visit-us.html
TEL: 03-6380-2807
email: seminar1@infocubic.co.jp
会場

Info Cubic Japan
Takagi Building 3F
1-1-7 Okubo Shinjuku, Tokyo Japan

■ACCESS
A 4 minutes’ walk from Higashi Shinjuku Station
A 9 minutes’ walk from Seibu Shinjuku Station
A 11 minutes’ walk from Shin Okubo Station

株式会社インフォキュービック・ジャパン
〒169-0072 東京都新宿区大久保1-1-7 高木ビル3F

■アクセス
東新宿駅 徒歩4分
西武新宿駅 徒歩9分
新大久保駅 徒歩11分

Agenda

16:30~ 開場、受付開始
17:00~17:45 Info Cubic Japan
Digital Marketing Manager
Paul Tarpey

Title:How to capture a part of the inbound market
1. The Inbound Market
2. How to Reach Inbound Visitors: SEM
3. Case Studies

タイトル:インバウンドマーケットのシェア獲得ノウハウ
1.インバウンドマーケット
2.訪日旅行客へのアプローチ手法:SEM
3.ケーススタディー
17:45~18:00 Q&A Questionnaire
質問・アンケート記入
18:00~ End
終了